اندر امیدوارى

خرید بک لینک

بهاری دیگر آمده است
آری
اما برای آن زمستانها که گذشت
نامی نیست
نامی نیست.

از اسفند 57 که شاملو چنین گفته تا به اسفند 98 حال و روز همان است که بود...

اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

اگر تو آن ها را برهانی امید خواهی شد و این وحشت آور است. امید که در هر گدار سخت مردی خواهد آمد، انبوه را کاهل می کند و در هر تنگی ایشان چشم می گردانند تا برگزیده کیست و خود برجای نشسته....تیر تو ا اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

به عنوان شنونده داستان های طولانی و مفصل در طول دوران کودکی ات، فرزندم، نخست باید بدانی که افسانه چیست!ما مردمان ناملایمتی های زیادی را در زندگی تجربه می کنیم. در لابه لای تمام این لحظات منحوس دلگرمی اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

فرار نکنید. از احساسات فرار نکنید.

که حتی اگر برای لحظه ای احساس کنید پیروزمندانه جان به در برده اید، به ناگاه آن حس از جایی دیگر که حتی فکرش را هم نمی کنید بر سرتان آوار می شود.

امشب، سیاهکل و جمعه فرهاد و اندیشه های پویان

اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

.

.

.

یک روز مرید گفت: خواجه! کسی که هر روز صد بار خدای بایزید را ببیند، بایزید را چه کند که ببیند؟

بوتراب گفت: ای مرد! چون خدای را تو ببینی، بر قدر خود بینی؛ و چون در پیش بایزید بینی، بر قدر بایزید بینی.

اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

ما گاهی یادمان میرود روحمان دقیقا چه چیزی احتیاج دارد.مثل من که دیروز فهمیدم روحم دلتنگ موسیقیست. نه لزوما نوایی که به گوش برسد که نوایی آشنا که بتوان با آن زمزمه کرد. همین قدر ساده و پیش پا افتاده اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

من خیلیییییییی خسته ام. چند روزی خبری از من نگیرید.

برای ساعت ها می خواهم فقط از پنجره به بیرون خیره شوم و "تا بهار دلنشین" گوش کنم.

اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

من در سیاه ترین روزهای خودم دست و پا می زنم...

کاش مثل قصه های آخر شب که برای بچه ها میگن، آخرش خوب باشه

اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی/ چه خیالها گذر کرد و گذر نکرد خوابیبه چه دیر ماندی ای صبح که جان من برآمد/ بزه کردی و نکردند مؤذنان ثوابینفس خروس بگرفت که نوبتی بخواند/ همه بلبلان بمردند و نماند ج اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

طاح الیل و الدنیا خواتم
بحرو غریق و ضلامو عاتم

اندر امیدوارى...

ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:30

صفحه بندی